Snabbsummering av helgen

I fredags åkte jag, Elin, Emelie och 5 av Emelies kompisar till en krog och åt lite mat, dansade och hade allmänt kul! Lite senare mötte jag upp My, Amanda och Christopher på Daam. Hann ta en drink sen skulle vi till Pure. Där träffade vi lite folk som vi kände och vid 2.30 drog vi till Marquise istället. Eller aa jag, alla killarna och nån tjejkompis till de. My och Amanda skulle komma senare. På vägen hem mötte jag upp Elin och vi åkte hem till mig. 
Klart det är killarna som ska sjunga en Brittan låt!

På lördagen vaknade jag av att Jens plingade på hemma hos mig och lämnade lite godsaker. Han har nog aldrig sett mig så vacker som då med gårdagens smink, håret åt alla håll och täcket lindat runt om mig. Haha. På kvällen åkte jag till Tumba, förade med Jens, Daniel och Dogge. Vincent kom sen också. Seeen åkte vi till Annexet för Technostate firade 10 år. Inte för att jag brukar lyssna på psytrance så var deten härlig stämning och jag hade riktigt kul. Däckade rätt fort i sängen sen. 









Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus