One less sick girl

Inte lonely utan bara sjuk, hostar nästan upp mina lungor men det är skönt. Det är väl tecken på att man lever iaf. Aa precis. Jag har varit hemma idag och nästan bara legat i sängen. Först blev jag väckt 6.15 för att mamma skulle åla iväg till jobbet och jag var tvungen att lämna Albin på dagis. Jag var lagom pigg.

Allting gick jättebra och jag infann mig själv i sängen vid ca 7.00 tiden. När jag vaknade till liv sen igen fick jag nåt ryck och plockade undan i rummet sen skrev jag även lite grann till seminariet vi har på svenskan. Jag skickade även iväg min lillebror Robin för att handla en cola och han valde såklart en med mitt namn på, göööölle. Men NU är jag på väg in mot Djurgården för att möta upp Sofie där vi ska överraska min mamma och heja på henne när hon springer vårruset.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus