Andra delen av Amsterdam

På söndagen var vi alla väldigt trötta, speciellt jag och Elin som kom hem kl 10 på söndagsmorgonen. Efter Qlimax åkte vi hem, direkt in på Burger King och tog med oss till hotellrummet. Aldrig älskar Burger King så mycket som jag gjorde då. Varför de andra tjejerna var trötta är en gåta som är obesvarad, de spenderade lördagskvällen på hotellrummet och smaskade i sig godis. På dagen iaf, gick vi runt i stan och gick på sexmuseeum. Mot kvällen började vi fixa oss och tanken var att vi skulle till Paradiso då istället. Lönen hade kommit in och vi tog taxi in, para fanns och vi kände oss som kungar. Vi kom fram till Paradiso och det var... Stängt. Fail. Det förstörde inte våran kväll utan vi gick till en Jazzklubb och jazzade på. Elin kände att hon groovade.







Måndagen och den sista dagen i Amsterdam var vi tvungna att checka ut vid 12. Jag och Elin klev upp 10 min innan incheckning, vi hann packa och fixa oss på den tiden. Rätt grymma. Vår sista dag i Amsterdam gick vi till ett våffelställe som Elin hade tjatat om sen första dagen vi kom dit. Vi åt alla en varsin våffla där, direkt efter går vi till Mc'Donalds som låg vägg i vägg med våffelstället och beställer en varsin meny. Det var gott. Tror jag gått upp 5kg eller mer från den här helgen.





Blev lite shopping på flygplatsen.

Det var iaf en helt jävla galet bra helg som jag aldrig kommer glömma. Inte för att det kanske verkar som det för att det låter som att det enda vi gjort är att äta. Och ja, vi åt väldigt mycket he he, men fan va roligt jag har haft det! En dröm gick i uppfyllelse för mig när jag och Elin äntligen fick gå på Qlimax och sen att jag spenderade en perfekt helg i Amsterdam med de bästa brudarna var så pricken över i:et. Dock saknade vi alla Lisa när vi var där, hon hade nog svimmat över hur mycket godis vi åt haha. 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus