De 2 första dagarna i Amsterdam

Det har varit den mest skevaste men roligaste helgen på länge. På fredagen skulle vi ut och då var tanken att vi skulle till Paradiso men det var för lång kö. Efter många om och men slutade det med att vi åkte tillbaka till hotellet och köpte massa godis från automaten vi hade vid vårat hotellrum. På lördags dagen gick vi till Red Light District och det var nog bland det sjukaste jag nånsin sett. Vi var på en live sexshow och ja de hade sex och lite show. Haha.
 
På kvällen då, då var stunden kommen. Jag och Elin begav oss mot Gelredome arena för att vi skulle på - QLIMAX! Det var helt klart utan tvekan det bästa rave jag varit på hittills och det var bättre än mina förväntningar! Vi träffade även Janne där inne och dansade med honom, jag lyckades även ramla från trappan inte bara 1 gång utan 2 gånger. Suck. Typical Alexandra och hennes korta små ben med klumpiga fötter. Nej men Qlimax var epic, så jävla bra! Kommer kunna drömma sött om det länge nu framöver.
 
Haha älskar Amandas och My's spegelbilder från skylten.
 
 
Kunde inte ha bh för den syntes och var tvungen att täcka mina nipples. Aa då silvertejp löser allt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus