Jahapp då var det söndag igen

Är ganska så jättesliten efter den här helgen faktiskt. Var rätt oskönt att bli väckt vid 8 för att jag skulle börja jobba då, informationen jag hade fått var att jag skulle börja jobba 10 men ikke då.

I fredags då, var jag och Elin på Slakthuset med Jens, Dogge, Maya, Rebecka och Klara där de hade ett halloween event. Spelades underground techno och hiphop. Perfekt blandning. Det var iaf riktigt kul och jag och Elin däckade fortare än fortast när vi kom hem. Igår var det fest igen fast denna gången i Haninge. Var fullsmockat med folk och träffade på massa människor som man inte träffat på länge. Mina två kompanjoner, Elin och Sofie hade tydligen övergett mig men det märkte jag inte ens förrän jag skulle gå till bussen. Tur jag fick sällskap av Jonte och Tobbe till bussen iaf då.














Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus