Ren kärlek

Veckan efter loven brukar alltid vara skittråkiga, jobbiga och man är konstant trött. Den här veckan däremot har inte varit så! Nästan allt har flytit på hur bra som helst och dagarna har gått i supersnabb fart, jag menar, det är redan torsdag! Det är helt sjukt. Imorgon är det dock praktik. Inte sä jättetaggad på att jobba i 8 timmar men det är tur jag har bästa Cassandra som min handledare. Här nedan kommer lite bilder från dagen.
 
 Vi alla vet att nya gummistövlar är trånga som fan, Linnéa tänker då "bäst jag tar på mig mina knästrumpor till"..
 
 Vi hade lite för kul med kopieringsmaskinen.. Här är då Emelie som upptäckte att man kan "kopiera" sig själv. Har ungefär 50 bilder till på alla oss som några i klassen hängde upp runtom i skolan. Lärarna blev inte så glada eftersom det kostar 20kr per bild heee hee...
 
 Första bilden blev lite fail på mig dock haha.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus