Tjuv och polis

Lyckades försova mig imorse till skolan, jättedålig. När Nicole ringde och skulle fråga vart jag var satt jag i sängen och bara kollade på mobilen. Inte en tanke på att jag kanske skulle svara när hon ringer. Nej nej, det enda jag tänkte var: "det är lördag, varför ringer hon mig?" 1 minut efter kom jag på att det är torsdag, klockan är 8.50 och jag började för 20 minuter sen. Härligt.

Hade bara 1 lektion i skolan så när jag, Linnéa, Emelie och Nicole var klara med vårt arbete sprang vi runt i byggnaden och lekte tjuv och polis. Folk trodde vi var dumma i huvudet, men ack så kul det var. Denna kväll avslutades med Elin hos Ludde med Tengan och kortspel. Jag och Elin vann. För att vi är bäst. Godnatt.

Synd bara att jag inte äter sushi. Hade ringt varje dag annars och beställt.


Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus