What a weekend

På fredagskvällen skulle jag och My tävla i ett tequilarace för att hon har fyllt år. Vi skulle även göra några grenar som vi skulle tävla i samtidigt som vi shottade en jävla massa tequila. De första shottarna gick fruktansvärt trögt för mig eftersom jag hatar, bokstavligen talat hatar tequila, men sen gick det bra! My tog 19 shottar och jag 17 st på 30 minuter. Vi mådde väldigt bra efter det. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så full förut och jag har ganska mycket minnesluckor. He he. Vi lyckades iallafall komma in till stan och drog till Victoria. Det var en sjukt jävla bra fredag, hade riktigt kul! 

På lördagen mådde jag dessvärre inte lika bra. Jens, Dogge och Elin hämtade upp mig och så åkte vi och käkade bakismat (pizza), riktigt gott. Vi hade sen Harry Potter maraton och Sofie och My joinade oss också. Söndagen spenderades med Jens, Dogge, Sofie och Alex med en bio på Heron.



Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus