Midsommar och dagen efter midsommar

Dagen innan midsommar hade jag och Elin varit hos Daniel och vi drack "lite" grann, som jag skrev i förra inlägget. Vi gick som sagt var hem till Tobbe och fortsatte där sen däckade Elin i soffan och jag ute på altanen. När jag har vaknat väcker jag Elin till liv och vår resa hemåt kl 8 på morgonen påbörjades. Vi var vid stationen kl 9 på morgonen ungefär, bakis som fan, slitna som två fula illaluktande whitetrash stod vi där och väntade på bussen i solskenet bland alla finklädda människor i sina klänningar och midsommarkransar. Livet var då bara pest och pina. Vi åkte hem och sov några timmar för sen var det nämligen dags för firande av midsommar hos Amanda. Varken jag eller Elin var taggade för fem jävla öre och ville verkligen inte känna lukten av alkohol. Vi var mest trötta under hela midsommarafton men det var en trevlig tillställning iaf med härliga vänner. Precis som det ska vara.
 
 
My visar hur det skall göras!
 
 Sofie i sin vackra midsommarkrans och jag med min fina blomvas.
 
Amanda var på hugget.
 
 
Som sagt var, Amanda var på hugget den kvällen haha..
 
 En övertrött Elin och en full Charlie.
 
Dagen efter midsommar var vi hemma hos Amanda och chillade. Alla andra var bakis förutom jag, Elin och Lisa som mådde prima. Jag, Linnea, Elin, Lisa och Amanda satt ute på hennes balkong och chillade med livet men sen kom Adam och hans kompisar dit och skulle dricka lite. Då drog Linnea hem medan jag, Elin, Lisa och Amanda drog ut med båten till hennes romantiska kyss ställe.
 
 Det gick bra för Amanda att ro båten, aa då, jättebra.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus