Skogsrave, Eken cup och lite annat

Sofie taggade till med kall potatisgratäng inför skogsravet.
 
Skogsrave med Sofie, Daniel, Erik, Wille, Louise, Jens och Jens kompis.
 
 

Sofie tog en riktigt fet jävla bild på mig!
 

Olivers lag vann B-final i Eken cup.
 
Mystime i Rålis efter skolavslutningen.
 
Jag och My på väg hem från en fest eller snarare studentfest fast inte ritktigt fest. Aa då.
 
Sofie och Elin riktiga bröder som kommer hem med Donken för att jag inte kunde åka och handla det själv.
 
 En dag på stranden, åkte lite vattenskoter och förtärde lite alkohol med Robin, Robins kusin och Nodde.
 
 
Efter det åkte jag hem till Daniel och åt lite middag med Daniel, Erik, Wille, Marcus, Tobbe, Jalle, Polski och lite senare kom även min kompanjon Elin. Meningen var att jag bara skulle sitta och smutta på ett glas vin hela kvällen, men det hela slutade med att vi shottade absint och vodka och fortsatte hemma hos Tobbe istället. Det var en trevlig dag och en väldigt spårad kväll må jag säga.
 
 Burning shots! (Dålig kvalité, jag vet!)
 
 Tobbes hund var även där också och röjde med oss!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus