Sköna sommardagar och misslyckade mozarella sticks

Skönt solhäng på Amandas balkong.
 
 Jag och Amanda var hemma hos Linnea och hade väldans tråkigt. Vi bestämde oss helt enkelt för att supa oss fulla bara för att vi kan. Min dricka var dock hemma men jag fick skjuts av Linneas lillebrorsas kompis som är 97:a på hans moppe (haha!) för att kunna hämta min dricka snabbt och enkelt. Det var en trevlig kväll som bjöd på allsång och lite dans.
 
Fjortisfylla hejhej fjortisfylla!
 
Dagen efter kom Elin hem till mig, var en riktig wifey och lagade favoritmaträtten. Kärlek.
 
 Jag och Elin försökte komma på något att göra en söndag som inte kostade allt för mycket pengar. Vi tog en fika vid vasagatan och helt plötsligt såg vi Morgan från Ullared.
 
 Vi bjöd dit honom för en liten trevlig pratstund och Elin och Morgan utbytte lite godis med varandra.
 
En klassisk fanbild var ju självfallet att ta!
 
 Även den här kvällen var inte tanken att vi skulle dra ut, men det blev så iallafall, såklart. när vi satt och fikade kom det två trevliga män som pratade med oss om allt mellan himmel och jord. Vi drog vidare till Anchor där vi fortsatte vårat snack om allt möjligt samtidigt som vi drack lite grann. En trevlig kväll med inte allt för mycket alkohol.
 
 På vägen hem dock, hade Elin råkat sätta sig på sin Center. Kladdigt men mättande.
 
 Här började jag och Elin tagga till inför Magaluf. Att ha snygga naglar var ett måste. Vi åkte därför hem till Ina i min klass och gjorde naglar båda två.
 
Jag försökte mig även på att göra mozarella sticks. Som ni ser gick det sådär.
 
 Dock blev vissa rätt bra faktiskt, synd bara att de smakade skit.
 

 Och ja, såhår går det mina vänner om man stoppar ned plast i en kastrull med kokande vatten blandat med olja.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus