Strandhäng och utgångar

 
 
 
Elin var lite ledsen över att inte hon fick åka vattenskoter när jag åkte iväg och gjorde för att hon då jobbade. Så, vi tog tag i saken och åkte till Tullinge och mötte upp våra darlings till kompisar och badade, solade och åkte vattenskoter såklart. Det var jag, Elin, Joel, Robin, Robins kusin, Sebbe och Lejon. Sommarens härliga vindpustar blåste i håret och allt var bara allmänt skönt den dagen. Lite senare på dagen åkte vi hem för att bli lite snygga och fräscha igen.
 
 
 
Vi åkte tillbaka till Tullinge, köpte med oss pizza hem till Robin och förade lite där med pizza, vin och skitsnack med Robin, hans kusin och Joel. Detta var då en tisdag och vi var rätt taggade på att dra ut. Dock är det inte speciellt jättemycket öppet en tisdag, men vi bestämde oss för att dra till Vampire Lounge. De är kända för sina drinkar och för hur jäkla mysigt det är inne. Vi satt och vinade lite grann till stängning och efter en mycket bra dag med en fortsatt bra kväll kunde vi med gott samvete åka hem för att ha utnyttjat dagen samt kvällen till fullo!
 
 
 
Den här kvällen mina kära vänner var väldigt rolig, konstig, ångest jobbig och ja lite som det ska vara antar jag. Det började med att jag, Elin, Daniel, Tobbe och Erik var på TechnoState där vi satt och pratade massa skit (nakenbilder var kvällens snackis) samtidigt som vi satt och drack lite mest bara för att vara trevliga. Vi hade ju tänkt att dra ut på krogen så varken jag eller Elin var speciellt snyggt klädda. Dock slutade det hela med att vi gick ut på krogen iaf för att Marcus jobbade tydligen på Kristall så jag, Elin, Daniel och Tobbe drog dit. Vi köpte in ett helrör och delade på det, sen köpte Marcus in två champagneflaskor och så delade vi på det.
 
 
 
Skål!
 
 Efter lite missförstånd och sånt där skakade vi hand på att jag, Elin, Daniel och Erik skulle dela hytt på kryssningen. Detta var ju då självklart tvunget att fotograferas som bevis.
 
 
Jag fick även order av Marcus att gå fram och prata med bartendern, där bjöds det på shots och vid det här laget var jag lagom skön i kroppen och i huvudet. Det hela slutade med att vi var kvar även fast det stängt, jag och Elin la oss på bardisken och så körde vi på bodyshots. Efter detta skulle vi dra vidare till Rose men som sagt var, jag var lite för skön i kroppen och i pallet så vi drog till Max istället. När vi kommer fram till Max inser jag att en viss Elin var borta. Ringde henne en jävla massa gånger fast att jag VET att hennes telefon är avstängd. Mamma ringde och sa att hon var hemma hos mig och då var allt frid och fröjd.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus