Summering av le weekend

I fredags var jag på praktik på Bik Bok i Farsta, men i fortsättningen kommer jag att praktisera på Bik Bok i Haninge så jag kan ha Cassandra som min handledare. Weeeho. Helgen började bra med middag på Pizza Hut med mamma, Peter och Elin. Kvällen fortsattes sen hemma hos Amanda med massa skitsnack bara.
På lördagen lyckades jag vakna 5 minuter efter att jag skulle börja jobba, så Peter fick skjutsa mig och jag var bara 20 minuter sen.
 
På kvällen blev jag astaggad på att dra ut och festa så jag åkte till Söder och förade med Linnéa och hennes kompisar. Jag och Linnéa mötte upp Tengan, Leif, Niklas, Måns och Måns flickvän Jossan och åkte till Huddinge. Linnéa däremot spydde den stackaren vid Huddinge station och gick hem istället. Det var iaf rätt kul på festen och jag träffade en rätt så full Julia och en ännu fullare Therese. Söndagen efter började med att jag tog fast en snattare på jobbet. 10 points goes to Alexandra!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus