Länge leve min egna säng

Sen i lördags morse har jag trott att jag haft migrän, tills jag i tisdags åkte in till sös och fick reda på att jag fått en kraftig hjärnskakning. Så det kan gå när fulla Dogge glömmer att ta emot fulla Alexandra när hon hoppar upp på hans rygg. Har varit 3 trevliga sömnlösa dagar helt ensam på ett sjukhus. Ni ser ironin i det hela va?

Fick dock sällskap av mamma som kom med mat och en jävla massa godis. Sofie svängde förbi en stund också så vi kunde catcha upp vad som hänt de senaste dagarna. Bästa av allt var dock när jag kom hem idag och ser att mamma storstädat hela mitt rum tipp topp, när det såg ut som ett bombnedslag när jag åkte hemifrån i tisdags. Det var lycka. Ibland är mammor rätt bra ändå.

"But first.. Let me take a selfie"

Vet inte om ensamheten eller..

..om maten var mest deprimerande.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus