Girls night out

Eller inte. Jag drog ut med Sofie, Amanda och Emy till en början sen joinade Amandas kusin Kristoffer och hans kompis Ludde. När vi väl står i kön så försvinner Emy och hon hittar inte tillbaka, Sofie och Amanda letar efter henne medans jag går in med Kristoffer och Ludde. Var med de iprincip hela kvällen men sen blev Kristoffer utskickad (standard i Amandas släkt haha) och jag var då själv. Då kanske man ska tänka på att åka hem, men ikke sa nikke. Jag hittade Tobbe, Emil och Mogge och var med de istället resten av kvällen. Girls night out var det va....
 
Kollade i väskan och blev lite smått chockad...
Först och främst att det är kaos i hela väskan
och sen varför i helvete ligger min freebra i väskan...?
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus