Onsdag

Vad har hänt sen sist? Jag har umgåtts med min bruuur Elin och igår med mina små bögar Jens och Dogge. Jens kom och hämtade mig efter skolan så drack vi lite vin och åt lite middag. Himla mysigt. Vi hann även med att handla lite gott, hämta Dogge från gymmet och tvätta bilen. Men den här dagen dock, har inte varit lika trevlig.
 
Gjorde inte speciellt mycket nytta i skolan, förutom att min lärare gjorde lockar med värmespolar på mig och sen var det jobb efter det. Helvete va stressigt det var. Älskar att jobba med nya personer, verkligen. Lyckligtvis kom vi ut ur butiken till slut iaf, efter att ha fått ut alla kära kunder som bestämmer sig för att storhandla 20.50. Blev en svettig tripp till solariumet också med Elin efter jobbet. Nu, är det dags att plugga.
 
 
Var som små barn och blev jätteglada när vi såg de här
mustascherna i en sån där automat på Willys haha..

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus