Technostate och sänghäng

Var på Technostate och stampade till psytrance med mina darlings. Var en sån jäkla bra kväll asså, stod och dansade från 23-4.30 och jag ville bara fortsätta men tragiskt nog var vi tvungna att gå då. Kvällen avslutades med fyllekäk på grillen med Elin och Erik och fybubblan va gott det var.
 
Sen då? Ja, sen dess har det inte hänt speciellt mycket. Kände av redan i måndags att jag började bli lite sjuk, och nu ligger jag här i sängen med 39 graders feber och en hosta som gör att jag spyr upp mina lungor (varsågoda för detaljerna), medans alla mina vänner är ute och festar och har det kul. Nej men det är lugnt, jag som verkligen inte har tid med att vara sjuk för jag får inte missa skolan och jobbet, blir sjuk. Självklart. Är det inte magkramper eller hjärnskakning så är det feber och hosta. Det här suger.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus