Svar till "Axel Alm"

Axel Alm om Vad i helvete har jag gjort!?:
Ställ krav på skolan, gå till rektorn och säg att ni stressar till lunchen och att det förekommer trakasserier i klasserna. Det är skolans SKYLDIGHET att göra så att deras elever mår bra i skolan. Tro mig, jag har suttit i min gymnasieskolas styrelse i 4 år och det är just dessa frågor som dyker upp på mötena. För visst är Realgymnasiet en friskola? STÄLL KRAV PÅ DIN UTBILDNING!

Svar: Jag har berättat för vår lärare och hon sa att det med lunchen är enkelt att fixa. Så det skulle hon ta upp. Men trakasserier kan jag dock inte kalla det, bara en väldigt ful, jobbig och illaluktande brud som irriterar mig. Jag menar jag har en egen käft att säga ifrån med, vilket jag gjorde, och jag slutar ju pga hennes skull. Visst jag orkar inte med människan, men om det bara var hon som var problemet skulle jag fan inte sluta. Utan jag trivs inte i miljön. Det är en sån liten skola och jag tycker verkligen inte om det. Kommer fan kvävas till döds snart. Och om jag ska ställa krav så skulle jag be de bygga ut hela skolan så den skulle bli jättestor. Men det funkar ju inte riktigt så, därför ska jag byta har jag bestämt.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus